Måndag!!!

Hej bloggen o läsare.
Ojoj nu var det längesen igen men nu ska jag nog få tummen ur röven o börja skriva här igen. Blir mest för min skull so  jag kommer o fortsätta.
Lovade ju för något årsen o berätta hur allt ligger till med mitt liv just nu. 
Fick reda på 2015 att jag har diabetes2 samma år gick med pappa bort lagom till julen. Mådde väldigt dåligt det år psykiskt fick börja med tabletter o samtal på psyk.
Men 2016 i april så vände det jag träffade min sambo o tog mitt bohag o flyttade till Värnamo mår hur bra som helst här o trivs som fisken i vattnet. Här är jag kvar å är lika lycklig som då. Har även slutat med allt som har med psyk mm o göra.
Börjat på gym o viktnedgång kämpar på dagligen. Förutom att gymmet har jag lagt lite åt sidan just nu men det kommer. 
Snart sova här. 
Återkommer imorgon igen.